دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۰۱
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت به مناسبت اربعین حسینی

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت به مناسبت اربعین حسینی
مدیر عامل شرکت داروسازی سها، دکتر نصیری زاده فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی مدیر عامل شرکت داروسازی سها، دکتر نصیری زاده فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

اربعین نیست حدیثی که فراموش شود

                                                                                                 شعله‌ عشق نه آنست که خاموش شود

آنچه اربعین حسینی را در تاریخ عظیم اسلام زنده نگه میدارد استعاره از آن دارد که با وجود گذشت چهل روز از واقعه کربلا و آنچه بر حسین (ع) و یاران باوفایش گذشت، نه تنها فرهنگ ایستادگی در برار ظلم و ترویج آزادگی و ایثار در میان شیفتگان ولایت و عدالت ذره ای رنگ نباخت ، بلکه بیش از پیش در جان و قلب مومنان واقعی و پیروان آن حضرت ریشه دواند و ماندگار شد.

اربعین حسینی نقطه عطف فرهنگ بی بدیل عاشورایی است، آنجایی که درستی نشان می دهد که زمان از ارزش و بزرگی این واقعه نمی کاهد و درست در نقطه مقابل آن، هر روز بر اهمیت و آشکار شدن ابعاد گسترده آن در مسیر حق طلبی، عدالت خواهی و شهامت عاشقان حسین (ع) می افزاید به طوری که همبستگی و همدلی مسلمانان را در لبیک گفتن به رسالت بزرگ عاشورا می توان در راهپیمایی بزرگ هر ساله ایام اربعین نظاره گر بود.

اینجانب از طرف خودم و اعضای محترم هیئت مدیره اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

دکتر فردوس نصیری زاده

شهریور 1403




شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید