یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ ۰۴:۴۴
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت داروسازی سها به مناسبت عید سعید قربان

پیام تبریک مدیرعامل شرکت داروسازی سها به مناسبت عید سعید قربان
دکتر فردوس نصیری زاده مدیر عامل شرکت در پیامی عید بزرگ قربان، عید بندگی و طاعت را به همه سرسپردگان بارگاه الهی و بندگان راستین خداوند، به ویژه مردم شریف ایران و پرسنل این مجموعه تبریک و تهنیت گفت

به گزارش روابط عمومی دکتر فردوس نصیری زاده مدیر عامل شرکت در پیامی عید بزرگ قربان، عید بندگی و طاعت را به همه سرسپردگان بارگاه الهی و بندگان راستین خداوند، به ویژه مردم شریف ایران و پرسنل این مجموعه تبریک و تهنیت گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

عید قربان نماد گذشت انسان برای پیمودن راه حقیقت است. مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)

دهم ماه ذی الحجه مقارن با عید سعید قربان، از اعیاد بزرگ مسلمین و روزی است که حق تعالی درها ی مغفرت و رحمتش را بر بندگان خود می گشاید. عید سعید قربان، عید تزکیه، ذبح نفس و تسلیم محض در برابر معبود یکتاست؛ این عید، قربانی کردن در راه خدا، شکوفا شدن روح ایثار و نشان دادن میزان عشق و قرب به منبع لایزال الهی و تقواست.

اینجانب از طرف خودم و اعضای محترم هیئت مدیره فرا رسیدن باشکوه ترین جلوه بندگی و ایثار را خدمت کارکنان تلاشگر شرکت داروسازی سها تبریک و تهنیت عرض می کنم و از پیشگاه با عظمت پروردگار بی‌ همتا سعادت، سلامتی و رستگاری را برای همگان و اقتدار و سربلندی روزافزون را برای ملت شریف ایران و جهان اسلام در سایه وحدت و برادری مسئلت دارم.

دکتر فردوس نصیری زاده

خرداد 1403

سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید