چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۳:۵۹
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

حضور شرکت داروسازی در نمایشگاه بین المللی دارویی ایران فارما

حضور شرکت داروسازی در نمایشگاه بین المللی دارویی ایران فارما
نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما با حضور ۴۱۴ شرکت ایرانی و ۳۲۳ شرکت خارجی از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران با شعار ((همه بازیگران صنعت دارو زیر یک سقف)) در راستای وفاق ملی برگزار گردید.

نهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران فارما با حضور ۴۱۴ شرکت ایرانی و ۳۲۳ شرکت خارجی از ۱۱ تا ۱۳ مهرماه در مصلی امام خمینی تهران با شعار ((همه بازیگران صنعت دارو زیر یک سقف)) در راستای وفاق ملی  برگزار گردید.

این نمایشگاه یکی از بزرگترین و مهمترین نمایشگاه‌های دارویی در خاورمیانه و آسیاست که هر ساله با حضور گسترده شرکت‌های داروسازی، تولیدکنندگان مواد اولیه دارویی، تجهیزات پزشکی، شرکت‌های آرایشی و بهداشتی و بسیاری از فعالان صنعت داروسازی برگزار می‌شود. نمایشگاه ایران فارما  امسال نیز با تأکید بر نوآوری‌های دارویی و پیشرفت‌های تکنولوژیک در صنعت داروسازی، شاهد حضور گسترده شرکت‌ها و متخصصین دارویی از ایران و سایر کشورهای خارجی بود.

شرکت داروسازی سها، یکی از بزرگ‌ترین و پیشروترین شرکت‌های دارویی در ایران، در سال‌های اخیر به عنوان یکی از اصلی‌ترین بازیگران صنعت داروسازی کشور نقش مهمی در تأمین نیازهای دارویی داخلی و توسعه صنعت دارویی ایفا کرده است. حضور این شرکت در نمایشگاه ایران فارما 2024 با هدف معرفی جدیدترین محصولات و بازتاب‌ دهنده تعهد این شرکت به نوآوری، کیفیت و خودکفایی در حوزه داروسازی بود.

جناب آقای دکتر فردوس نصیری زاده مدیر عامل و عضو موظف هیات مدیره شرکت به همراه جناب آقایان دکتر رامین اصغریان رئیس هیات مدیره  و  دکتر احسان نصیری عضو موظف هیات مدیره و دکتر امین خداداد عضو هیات مدیره به همراه سایر همکاران از حوزه بازرگانی، بازاریابی و فروش در نمایشگاه بین المللی ایران فارما در غرفه شرکت داروسازی سها حضور داشتند به نحوی که بازدیدکنندگان داخلی و خارجی و سایر مهمانان از غرفه بازدید بعمل آوردند، همچنین بعلاوه نشست های تخصصی کاری در نوبت های مختلف با حضور مدیر عامل این شرکت برگزار گردید.

نمایشگاه ایران فارما سال جاری نیز با حضور وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان غذا و دارو و معاونین ایشان، معاونتهای وزارت صمت و برخی از سفرای کشورهای مختلف و بازرگانی خارجی، سندیکای تولید کنندگان دارو و مکمل و همچنین داروهای گیاهی و اکثر شرکتهای دارویی داخلی برگزار گردید و بطور همزمان نشستهای تحقیقی-علمی، بازرگانی و کاری مختلفی در سطوح متفاوت انجام شد که نتایج موثر و قابل قبولی در پی داشت.

سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید