دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۱۳
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت روز پزشک

پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت روز پزشک
به گزارش روابط عمومی دکتر فردوس نصیری زاده، مدیرعامل شرکت داروسازی سها همزمان با فرا رسیدن یکم شهریور ماه، زاد روز شیخ الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک با صدور پیامی این روز را به جامعه پزشکی تبریک گفتند: متن پیام به شرح ذیل می باشد.

                                          بسم الله الرحمن الرحیم

اگر احساس تعهد به علم، انسان و انسانیت نبود، بلا شک امروز پیشرفت هایى که شما در پزشکى ملاحظه  می ‏کنید، کشف و حاصل نشده بود؛ این را قدر بدانید .این احساس تعهد، خیلى ارزشمند است.‏ (مقام معظم رهبری)

یکم شهریورماه، زاد روز دانشمند برجسته و فرزند شهیر ایران زمین، شیخ‌الریس ابوعلی سینا که به نام نامی «پزشک» مزین شده بهانه‌ ارزشمندی است برای ارج نهادن به مقام والای پزشکانی که طبابت و دانش را با ایثار و اخلاق در هم آمیخته‌اند. همچنین ارج می نهیم از خود گذشتگی و فداکاری پزشکانی را که متعهدانه و صبورانه در روز های سخت شیوع کرونا بدون هیچ چشم داشتی به کمک مردم شتافتند. به راستی آن هنگام که با تکیه بر علم و دانش خود در نجات جان انسان سهیم می شوید و دردمندی را شفا می بخشید مانند حیات بخشیدن به تمام انسان ها هستید.  بی شک نامگذاری روزی به عنوان روز پزشک بهانه ای است تا از رهسپاران راه بزرگانی  همچون بوعلی سینا، جرجانی، رازی و ... تقدیری هر چند کوچک به عمل آورد.

اینجانب از طرف خودم و اعضاِ محترم هیئت مدیره در این ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره پزشکان شهید هشت سال دفاع مقدس و شهدای والامقام مدافعان سلامت که با ایثار و از خود گذشتگی برگرفته از مکتب عاشورایی، به درجه رفیع شهادت نائل شدند، یکم شهریورماه، روز پزشک را به تمامی پزشکان توانمند و کادردرمانی و باتجربه کشور و به خصوص همه همکاران پزشک شاغل در مراکز درمانی و شرکت که خالصانه برای مهار بیماری ها اهتمام می ورزند، تبریک و تهنیت عرض نموده، سلامتی، توفیق و بهروزی جامعه زحمتکش پزشکی کشور را از خداوند سبحان مسئلت دارم.

دکتر فردوس نصیری زاده 

شهریور 1403

سه شنبه ۳۰ اَمرداد ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید