دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ ۲۳:۱۶
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت به مناسبت اربعین اباعبدالله الحسین (ع)

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت به مناسبت اربعین اباعبدالله الحسین (ع)
دکتر نصیری زاده فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی مدیر عامل شرکت داروسازی سها، دکتر نصیری زاده فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را تسلیت گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

آنچه اربعین حسینی را در تاریخ عظیم اسلام زنده نگه میدارد استعاره از آن دارد که با وجود گذشت چهل روز از واقعه کربلا و آنچه بر حسین (ع) و یاران باوفایش گذشت، نه تنها فرهنگ ایستادگی در برار ظلم و ترویج آزادگی و ایثار در میان شیفتگان ولایت و عدالت ذره ای رنگ نباخت ، بلکه بیش از پیش در جان و قلب مومنان واقعی و پیروان آن حضرت ریشه دواند و ماندگار شد.

اربعین حسینی نقطه عطف فرهنگ بی بدیل عاشورایی است، آنجایی که درستی نشان می دهد که زمان از ارزش و بزرگی این واقعه نمی کاهد و درست در نقطه مقابل آن، هر روز بر اهمیت و آشکار شدن ابعاد گسترده آن در مسیر حق طلبی، عدالت خواهی و شهامت عاشقان حسین (ع) می افزاید به طوری که همبستگی و همدلی مسلمانان را در لبیک گفتن به رسالت بزرگ عاشورا می توان در راهپیمایی بزرگ هر ساله ایام اربعین نظاره گر بود.

اینجانب از طرف خودم و اعضای محترم هیئت مدیره اربعین حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام سرور و سالار شهیدان و ۷۲ تن از یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری و مردم شهیدپرور تسلیت گفته و امید دارم همواره رهرو آن امام بزرگوار در راستی و دینداری در تمامی عرصه‌های زندگی باشیم.

دکتر فردوس نصیری زاده-شهریور 1403





شنبه ۳ شهریور ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید