شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۱۴
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیر عامل شرکت به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن

پیام تبریک مدیر عامل شرکت به مناسبت فرا رسیدن 22 بهمن
آقای دکتر نصیری زاده طی پیامی روز بزرگ 22 بهمن ماه را تبریک گفتند

به گزارش روابط عمومی شرکت دارو سازی سها، آقای دکتر نصیری زاده طی پیامی روز بزرگ 22 بهمن ماه را تبریک گفتند. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه مبارک فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام ­بخشی ملتی است که صفحه­ای زرین در تاریخ حیات ایران عزیز گشود و شکوفه­‌های روح­نواز و جان­بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را عطرآگین ساخت. بی­شک حضور فجرآفرینان و نقش آنها در پیروزی انقلاب اسلامی ایران هیچ­گاه از یاد مردم ایران نخواهد رفت و پیشرفت و حرکت رو به رشد جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته مرهون جانفشانی این عزیزان است.

با پیروزی انقلاب اسلامی تحول عظیمی در عرصه­‌های اجتماعی، فرهنگی و علمی صورت گرفت و در این راه دستاوردهای شگرفی پدید آمد. این دهه یادآور آن پیر جماران است، امامی که بذر امید و بیداری را در دل آزادگان خسته از ظلم و ستم بارور نمود؛ و امروز بیش از چهار دهه از توطئه و دسیسه دشمنان و بدخواهان نظام می‌گذرد اما هرگز نتوانسته‌اند خللی در عزم و اراده پولادین ملت بزرگ ایران از ادامه مسیر انقلاب و دستیابی به اهداف متعالی آن وارد نماید.

اینجاب از طرف خود و اعضای محترم هیئت مدیره آغاز بهاری دیگر از انقلاب اسلامی، یاد امام خمینی (ره) و شهدای والامقام­مان را گرامی می‌­داریم و با خالصانه ­ترین شادباش­ها به پیشگاه یکایک شما هم وطنان عزیزم، کامیابی و روزهایی سرشار از سعادت و سلامت را برای همگان آرزومندم.

                           

دکتر فردوس نصیری زاده

22 بهمن 1402

شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید