شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۱
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت ولادت امام محمد باقر(ع) و فرارسیدن ماه رجب

پیام تبریک مدیرعامل شرکت به مناسبت ولادت امام محمد باقر(ع) و فرارسیدن ماه رجب
به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها، دکتر رامین اصغریان مدیرعامل شرکت طی پیامی ولادت باقرالعلوم، حضرت امام محمد باقر (ع) و فرارسیدن حلول ماه رجب را تبریک گفت.
متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

 

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم

     ماه رجب فرصت خوبى است؛ ماه دعاست، ماه توسل است، ماه توجه است، ماه استغفار است. دائم هم باید استغفار کنیم. هیچ کس هم خیال نکند که من از استغفار مستغنى‌ام ((مقام معظم رهبری))

ماه رجب؛ ماه توحید و هم‌نشینی با محبوب و موسم نجوا و سخن گفتن با حضرت دوست است و خداوند در این ماه رحمت خود را بر بندگانش فرومی‌ریزد.  کسانی که دل درگرو محبت خدا نهاده اند، لحظه شماری می کنند تا با ورود به ماه رجب و بهره مندی از برکات آن، به درک فیوضات ماه عظیم شعبان موفق شوند و پس از آن بتوانند مدال لیاقت ورود به ضیافت الهی در ماه رمضان را دریافت نمایند .

روز اول این ماه مصادف با میلاد پر برکت پنجمین ستاره آسمان امامت و ولایت امام محمد باقر (علیه‌السلام) مخزن الاسرار توحید و کاشف علوم دین می باشد. حضرت امام محمد باقر (ع) در تمام دوران امامت خویش مسئولیت سنگین نشر و تبلیغ فرهنگ اسلامی، تعلیم شاگردان، رهبری اصحاب و مردم، اجرا کردن سنت‌های جد بزرگوارش در میان خلق و افشاگری در خصوص ظلم و ستم دستگاه غاصب حکومتی و از همه مهم‌تر بیان خط مشی صحیح رهبری در حکومت اسلامی را بر عهده داشتند و تا آخرین دقایق عمر پربرکت خویش برای حفظ و صیانت از دین مبین اسلام کوشیدند.

اینجانب از طرف خود و اعضای محترم هیئت مدیره حلول ماه مبارک رجب المرجب، ماه مناجات و بندگی و ماه خانه‌تکانی دل‌ها، و فرا رسیدن سالروز ولادت امام محمد باقر علیه‌السلام را به همه مسلمان جهان تبریک و تهنیت گفته ، امید است که بتوانیم از فیوضات این ماه بهره‌ی کافی و وافی را ببریم.

دکتر رامین اصغریان

دی ماه 1402

شنبه ۲۳ دی ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید