چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۴:۰۰
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در پی شهادت دبیرکل حزب الله لبنان
دکتر علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، با انتشار پیامی شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت گفت

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی، متن پیام تسلیت دکتر عسکری به شرح ذیل می باشد؛

بِسمِ اللّهِ الرَّحمنِ الرَّحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سرنوشت این منطقه را نیروهای مقاومت و در رأس آنان حزب‌الله سرافراز رقم خواهد زد. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

با قلبی اندوهگین و نهایت تأثر و تألم شهادت سید مقاومت، بنده صالح، رهبر شجاع و علامه مجاهد، سید حسن نصرالله (رضوان الله تعالی علیه) و جمعی از فرماندهان مقاومت را تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

شهید جاویدالاثر، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسن نصرالله، با اندیشه‌های ظلم ستیزانه و با تکیه بر عقلانیت بی بدیل، دستاوردهای گرانبهایی را برای سربلندی و عزتمندی جنبش مقاومت اسلامی لبنان به ارمغان آورد و همواره با شجاعت، شرافت و اقتدار در رویارویی با جنایتکاران و غاصبان صهیونیستی از حقوق مسلمانان و جبهه‌ی مقاومت دفاع نمودند.

بی تردید خون شهید والا مقام و سرافراز، سید حسن نصرالله، و دیگر شهدای گرانقدر اسلام در لبنان، آتش مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس را مشتعل‌تر خواهد کرد و عاقبتی جز پیروزی حق علیه باطل نخواهد داشت.

اینجانب ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه، غیرانسانی و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به سرزمین های فلسطین و لبنان، شهادت مجاهد کبیر و برادر عزیز ایران اسلامی را به ملت سربلند لبنان و جبهه پرافتخار مقاومت به ویژه کارکنان سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه تسلیت و تعزیت عرض می کنم.

 انشاءالله به‌زودی خون مطهر مجاهد نستوه و نماد مبارزه با ظلم، سید حسن نصرالله عزیز و تمامی شهیدان جبهه مقاومت با آزادی قدس شریف به ثمر خواهد نشست.

 

دکتر علیرضا عسکری

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی

۸ مهر ۱۴۰۳ ۰۸:۵۸

یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید