چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ۰۴:۰۱
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

دکتر محسن قمی ضمن تقدیر از خدمات خالصانه هلال احمر به ویژه سازمان تدارکات پزشکی در حوزه تأمین و تولید دارو، واردات واکسن و کمک های امدادی، سرمایه اجتماعی جمعیت را تاریخی دانست و بر تقویت آن تأکید کرد

دکتر محسن قمی ضمن تقدیر از خدمات خالصانه هلال احمر به ویژه سازمان تدارکات پزشکی در حوزه تأمین و تولید دارو، واردات واکسن و کمک های امدادی، سرمایه اجتماعی جمعیت را تاریخی دانست و بر تقویت آن تأکید کرد
وی ضمن گرامیداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه 2500 شهید هلال احمر، صمیمانه از تمام زحمات و تلاش های خالصانه هلال احمر به عنوان نهاد پشتیبانی و به ویژه خدمات ارزنده سازمان تدارکات پزشکی در مواقع بحرانی کشور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس، دکتر محسن قمی به عنوان سخنران ویژه مراسم، ضمن بیان خاطراتی از دوران حضور در جبهه، پیرامون زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس سخنرانی کرد.

وی ضمن گرامیداشت و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به ویژه 2500 شهید هلال احمر، صمیمانه از تمام زحمات و تلاش های خالصانه هلال احمر به عنوان نهاد پشتیبانی و به ویژه خدمات ارزنده سازمان تدارکات پزشکی در حوزه تأمین، تولید و توزیع داروهای خاص و حیاتی و واردات واکسن به ویژه در مواقع بحرانی کشور تقدیر و تشکر کرد.

دکتر محسن قمی با تأکید بر حفظ ارزشهای سالهای دفاع، مقاومت و ایثار گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ما دشمنانی داریم و آن‌ها این حرکت به جلو را برای ملت ما نمیپسندندجلودار این دشمنان هم رژیم ایالات متحده‌ی امریکاست. حرف سردمداران سیاست امریکا با ملت ایران چیست؟ آن‌ها میگویند قبل از انقلاب ما بر کشور شما سیطره‌ی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی داشتیم... انقلاب آمد و ما را بیرون کرد؛ این را به ما برگردانید تا ما دوباره بر کشور شما سلطه پیدا کنیم. حرف آمریکاییها این است. امروز با گذشته تفاوتی نکرده است. آنچه که امروز آمریکاییها از خود بروز میدهند، همان چیزی است که همیشه در ذهنشان بوده است. ابزارشان هم عبارت است از تهدید، تبلیغات جنگ روانی، دلسرد کردن مردم، نومید کردن مردم، ایجاد دودستگی و تحریک عصبیتها؛ اما خوشبختانه ما کفایت برخورد با این سناریو را داریم؛ در این تردیدی نیست.

وی در ادامه سیاست راهبردی نظام از ابتدا را ایستادگی و بازدارندگی فعال عنوان کرد و گفت: برای مقابله با دشمن تقویت سه حوزه مهم است: گسترش قدرت نظامی، رشد و توسعه علمی و فناوری و تقویت مراکز دانش بنیان و تکیه بر اقتصاد مقاومتی؛ ضمن رشد و رونق تولیدات داخلی از فناوری های روز جهان نیز بهره ببریم و در زمینه تولیدات خودکفا شویم.

 دکتر قمی اطاعت از رهبری را مهمترین اصل برای حفظ وحدت ملی عنوان کرد که سرمایه اجتماعی نظام که همان مردم هستند با اصل اطاعت رهبری یکپارچه خواهد شد و با وجودت برخی تفاوت های کوچک این سرمایه اجتماعی تحت فرمان ولایت فقیه منسجم خواهند شد. وی بیان این موضوع را به این دلیل که جمعیت هلال احمر بزرگترین سرمایه اجتماعی را دارد مهم و اساسی دانست.

شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید