شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۱۱
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

پیام تبریک مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان
دکتر علیرضا عسکری، مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی، طی پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه انس بیشتر با ارزش ها و مکارم انسانی، را تبریک و تهنیت گفت
 

به گزرش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان تدارکات پزشکی، در متن پیام تبریک دکتر عسکری آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شَهْرُ رَمَضَانَ الَّذِی اُنْزِلَ فِیهِ الْقُرْآنُ هُدًى لِلنَّاسِ وَبَینَاتٍ مِنَ الْهُدَى وَ الْفُرْقَانِ

شمیم روح‌نواز ماه رمضان، ماه بهار قرآن و رحمت الهی، این بار در روزهای نزدیک به بهار طبیعت به مشام می‌رسد، تا مشتاقان طریقت خود را به زیباترین مهمانی خداوند متعال دعوت نماید.

رمضان فرصتی بی‌نظیر برای آگاهی بیشتر از حقایق هستی و تمسک جستن به هدایت‌گریِ خالق یکتا برای رسیدن به خلوصِ ایمان، آرامش و انسانیت در سایه نور تلاوت قرآن و تدبر در آن است.

اینجانب حلول ماه پر فضیلیت رمضان، ماه نیایش‌های عارفانه و بندگی خالصانه، رمضان‌المبارک را به همکاران محترم در سازمان تدارکات پزشکی و شرکت های تابعه تبریک و تهنیت عرض می کنم.

 امیداست در این ماه مبارک بتوانیم با بهره‌گیری از تعالیم روح نواز  قرآن کریم و سنّت و سیره عملی و اخلاقی پیامبر مکرم اسلام (ص) و خاندان مطهر ایشان در مسیر وحدت و برادری و اخلاص گام برداشته و با حلول این ماه پرفیض و رحمت، با شب زنده داری و عبادت، تلاوت قرآن، دعا، استغفار، دادن صدقه و روزه داری روح و جان خود را از برکات سرچشمه فیض الهی بهره مند سازیم.

 

دکتر علیرضا عسکری

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی

چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید