شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۸:۵۹
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت داروسازی سها با حضور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی

برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت داروسازی سها با حضور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی
مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت داروسازی سها با حضور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی روز سه شنبه 10 بهمن ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت داروسازی سها؛ مراسم معارفه مدیرعامل جدید شرکت داروسازی سها با حضور مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی روز سه شنبه 10 بهمن ماه 1402برگزار شد. در این مراسم که معاونین و مدیران ستادی نیز حضور داشتند؛ از زحمات و تلاش های آقای دکتر "رامین اصغریان" مدیرعامل سابق داروسازی سها قدردانی و دکتر"فردوس نصیری زاده" به عنوان مدیرعامل جدید مجموعه معرفی گردید.

در ابتدا آقای دکتر اصغریان ضمن عرض تشکر اظهار کردند: خوشحالم که خداوند این فرصت را به من عنایت کرد تا در این مدت در خدمت مدیران، مسئولین و پرسنل فداکار شرکت باشم .  همچنین از حمایت های آقای دکتر عسکری مدیر عامل محترم سازمان تدارکات پزشکی قدردانی کردند.

در ادامه جلسه آقای دکتر نصیری زاده  ضمن تبریک ماه پر برکت رجب و فرصت استفاده از برکات این ماه عزیز و همچنین تبریک دهه مبارک فجر از حمایت های آقای دکتر عسکری تقدیر کرده و عنوان کردند از آنجائیکه به خواست خداوند متعال در کنار مجموعه داروسازی سها فعالیت خود را شروع می کنند بسیار خرسند بوده و از تمام پرسنل و مدیران شرکت درخواست همکاری و هماهنگی های بیشتر جهت پیشرفت و ارتقاء با توجه به تجربیات که دارند را داشتند. همچنین عنوان کردند که باید از ظرفیت های سازمان تدارکات پزشکی و جمعیت هلال احمر بتوانیم برای بهبود وضعیت شرکت استفاده کنیم . داشتن یک برنامه استراتژیک بلند مدت و کوتاه مدت جهت تدوین برنامه ها و عبور از مشکلات را باید مد نظر قرار داده و سعی کنیم به لطف خداوند متعال شیب مثبت رو به بالا و پایداری داشته باشیم. ایشان با بیان خلاصه ای از برنامه ها و راهکارها ی لازم جهت برون رفت از مشکلات فعلی همکاری کلیه مدیران، پرسنل و سازمان تدارکات پزشکی را خواستار شدند.

در ادامه دکتر عسکری با اشاره به ماه رجب به عنوان فضیلتی که فرصت تقرّب به ارزشهای الهی و ذات مقدّس پروردگار و فرصت خودسازی است، بر تمسک یافتن به خداوند در شرایط سختی و دشواری ها تأکید کرد. در ادامه ضمن قدردانی از تلاش تمام مدیرانی که در پیشبرد برنامه های شرکت  داروسازی سها نقش آفرینی کرده اند؛ خاطرنشان کرد؛ انتظار ما از تغییرات مدیریتی این است که با رفتار مدیریتی و حرفه ای، همبستگی اجتماعی را در مجموعه افزایش دهند. دکتر اصغریان این مسیر را شروع کردند و با راهبری های ایشان و دکتر شانه ساز اقدامات سیستماتیکی انجام شد و امیدواریم مدیریت جدید با توان مضاعف این موتور درحال حرکت را به اوج برساند.

دکتر عسکری با اشاره به اینکه برخی مشکلات در صنعت دارویی کشور وجود دارد بیان کرد؛ هنر شما این است که از این مرحله دشوار به خوبی گذر کنید و رشد شرکت را رقم بزنید که این مهم با فرآیند محور بودن، برنامه ریزی اصولی و سرلوحه قرار دادن انضباط مالی و ادرای امکان پذیر خواهد بود.

 



شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید