یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۲۸
شرکت داروسازی سها|نمایش جزییات خبر

انعقاد قرارداد همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی البرز با شرکت سها جیسا در کشت و تولید گیاهان دارویی

انعقاد قرارداد همکاری مشترک دانشگاه آزاد اسلامی البرز با شرکت سها جیسا در کشت و تولید گیاهان دارویی
دکترطهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از مزرعه و مجموعه پرورش گیاهان دارویی مورد همکاری با سها جیسا در محل زمین های کشاورزی دانشگاه واقع در ماهدشت کرج بازدید کردند.
 

 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛  روز سه شنبه 11 اردیبهشت، دکترطهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر کلانتری خلیل آباد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز از مزرعه و مجموعه پرورش گیاهان دارویی مورد همکاری با سها جیسا در محل زمین های کشاورزی دانشگاه واقع در ماهدشت کرج بازدید کردند.

این بازدید در راستای گشترش همکاری های فی مابین دانشگاه و سهاجیسا در توسعه فرآوری و کشت گیاهان دارویی است و در صورت وجود شرایط توسعه زمین کشت و تمایل و توافق طرفین امکان افزایش سطح زیر کشت و افزایش تنوع گیاهان وجود دارد.

کشت گیاهان دارویی و تمدید مجوز محصولات بر اساس نیاز بازار یکی از اولویت های سها جیسا بوده و به منظور توسعه کشت گیاهان دارویی، کشت محصولات در زمین های کشاورزی دانشگاه به منظور تولید و فرآوری گیاهان دارویی در دست انجام می‌باشد.

گفتنی است ورود به عرصه تولید محصولات نهایی، فعالسازی واحد تحقیق و توسعه و انعقاد تفاهم نامه با مراکز دانش بنیان و دانشگاهی، تولید محصولات دانش بنیان و بازاریابی محصولات جهت صادرات از مهمترین اقدامات شرکت سها جیسا در سال جاری می باشد.

دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید